Translate

czwartek, 26 czerwca 2014

kapsułki piorące Vizir


Kapsułki piorące Vizir
Dziś post o kapsułkach ,zarówno wygoda dla Pań jak i Panów którzy nie lubią prania i za bardzo nie wiedzą jakie ilości proszku czy płynu.
Dostałam do testów dwa pudelka kapsułek jedno miało być dla mnie drugie do rozdania,ale ja odłozyłam sobie tylko 5szt a resztę rozdałam do testów innym aby zebrać jak największą ilosc opinii ;)
Orientowałam się cenowo koszt za 15szt. to ok 17zł
Nie potrzeba zajmowac sobie miejsce proszkiem i płynami itd,kapsulka ma w sobie te dwie rzeczy.Pudełka są małe,spokojnie zmiesci sie w najmniejszej lazience.Pojemnik jest plastikowy na zatrzask wiec kapsułeczki nam nie wypadną ;)
Najwieksza zaletą kapsulek jest ze nie pozostawiaja sladów na ubraniach ,czego nie mozna powiedziec o proszkach.Zapach genialny,po wysuszeniu odziezy dosc dlugo sie utrzymuje na ciuchach co jest dodatkową zaletą...pranie czuć na kilometr ;)

Sposób użycia:
-włozyc kapsułkę do pustego bębna( jezeli pranie jest bardzo brudne 2kapsulki)
-włozyc pranie
-nastawić cykl jak zwykle i zaczac pranie

Zapach przyjemny,delikatny,nadaje sie rowniez do prania ciuszków dziecięcych.Bardzo dobrze radzą sobie z plamami i nadaje odzieży bieli a nie szarosci.Nadają się do tkanin białych i kolorowych, a poza tym pomagają zachować żywe kolory nawet po 20 praniach! 

Teraz kupię inne kapsułki mam na oku ariel i porównam które lepsze ;) choć do kapsulek vizira nie mam zadnych zastrzeżeń ...także polecam panie i panowie ;)

6 komentarzy:

  1. Nie używam jeszcze kapsułek piorących :-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim badz razie polecam,ja nie bylam za bardzo przekonana aby kupic kapsulki do tej pory uzywalam tradycyjnie proszku i płynu...ale kiedy spróbowalam teraz tylko i wylacznie kapsułki ,wygodniej,pranie o wiele czystsze i pachnące o wiele bardziej ...zawsze warto spróbowac ;)

      Usuń
  2. tych jeszcze nie próbowałam, najczęściej kupuję kapsułki ariel

    OdpowiedzUsuń