Translate

czwartek, 4 września 2014

Orly BB cream-natychmiastowa kuracja dla paznokci

Marka ORLY, jako pierwsza na świecie, wprowadziła na rynek kosmetyk BB do paznokci. Preparat all-in-one powstał z myślą o zwalczaniu niedoskonałości płytki. Nadaje paznokciom mleczny, zdrowy i promienny wygląd - wygładza, nawilża oraz chroni płytkę przez promieniowaniem UV. Rozjaśnia i usuwa przebarwienia, działa przeciwutleniająco oraz chroni paznokcie przed wolnymi rodnikami.
 Zapewne zastanawiacie się jak działa Orly BB cream do paznokci ?
 leczy i zakrywa niedoskonałości na paznokciu.Ma delikatny brzoskwiniowy kolor,nadaje naturalny wygląd paznokciom ,z nim już nie musimy się wstydzić naszych paznokci.Preparat należy nakładać bezpośrednio na niepomalowane paznokcie. Można nanieść jedną lub dwie warstwy preparatu, aby osiągnąć pożądane krycie. Kremu BB nie należy stosować, jako bazy pod lakier lub topu. Dostępny jest w wybranych salonach manicure oraz na www.orlybeauty.pl.
Jestem osobą palącą ,więc moje paznokcie są pożółkłe,a przez niekompetentną panią tak mi wypolerowała paznokcie że powstały na nich zarysowania niektóre przerażająco głębokie i widoczne. Kiedy dostałam do testów ten lakier nie sądziłam że ta nowość na rynku będzie w stanie mi pomóc, ale gdy nalozylam dwie warstwy lakieru wyglądaja na zdrowsze,bielsze i sa pelne blasku ...najbardziej mnie cieszy ze naturallnie wygladają bo do tej pory malowałam tylko kolorowymi lakierami aby zakryć swoje brzydkie pazury.Na co zwróciłam jeszcze uwagę-miałam nierówną plytkę paznokci i zarysowania po paru dniach zauwazylam ze te rysy na paznokciach sie spłyciły są mniej widoczne ,a nieco ponad tydzien od stosowania tego lakieru wogóle juz nie miałam zadnych rys na paznokciach tak plytka super sie zregenerowala.Paznokcie wyglądają zdrowiej o wiele zdrowiej nawet mąż zauwazyl różnice a mama jak przyszła w goscie pierwsze co powiedziala po spojrzeniu na paznokcie mówila" gdzie i za ile zrobilam te paznokcie " myslac ze to sztuczne ^^ dalam jej aby umalowala sobie tez pazurki a co ;D i polecilam aby kupila...kazdemu teraz polecam i Wam tez bo naprawde warto ...jeszcze nigdy nie natrafilam na takie cudo co by naprawde dzialalo i to tak szybko ;)
Koszt to 60zł za 18ml

1 komentarz: