Translate

poniedziałek, 25 maja 2015

Ambasadorka w kampanii kapsułek piorących Perlux

 Hej
Jak pisałam ,we wcześniejszym poście że czekam na paczuszkę od Streetcom, gdyż zostałam wybrana na ambasadorkę Perlux....oto ona ;) prawda ,że mega wielka? spójrzcie co zawiera paczuszka

Perlux White to innowacyjne, super skoncentrowane kapsuły piorące z proszkiem i żelem. Dzięki hybrydowej technologii, produkt łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z plamami na białych ubraniach, jednocześnie chroniąc je przed szarzeniem.

Perlux Color łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z brudem i uporczywymi plamami na kolorowych ubraniach, zachowując przy tym ich intensywność i chroniąc przez mechaceniem się. W ten sposób pranie jest skuteczne i bezpieczne, jak nigdy dotąd. I to niezależnie od temperatury!



 Przedstawiam Wam na grafice z lewej strony skuteczność potwierdzoną badaniami przez Instytut Chemii Przemysłowej w 2014r,a po prawo pomocniczo jakie kroki wykonać by uzyskać czyste pranie ;)
kapsułki zawierają w sobie odpowiednią dawkę proszku,żelu,odkamieniacza i odplamiacza.Przy bardziej zabrudzonym praniu należy wrzucić do bębna nie jedną a dwie kapsułki.


Jeśli zareagujemy od razu na plamy takie jak herbata,pomidor,trawa,krew,czerwone wino czy sosu mięsnego to kapsułka piorąca perlux sobie z nim poradzi.Choćby nawet wczoraj moja córa przewrócila się na podwórku i ubrudziła ciuszki od trawy,pierwsze moje słowa padły w stronę męża że będzie już do wywalenia,ale gdy wieczorkiem weszłam do łazienki i spojrzałam na kapsułki pomślałam że spróbuję ,nalałam dozlewu wody gorącej wrzuciłam kapsułkę ,po czym jak sie rozpuściła wrzuciłam jej ciuszki do tej wody na całą noc.Dziś rano przeprałam jak zwykle i plamy zniknęły .
Perlux radzi sobie z ciężkimi plamami ,dzięki aktywnym związkom które uaktywniają się w wodzie już od 40 stopni.
Kapsułki te mają wielki plus gdyż folia bardzo dobrze się rozpuszcza a proszek nie pozostawia po sobie śladu na pranej odzieży.Jakiś czas temu testowałam kapsułki Vizir ,przyznam szczerze że mają o wiele lepszy zapach niż Perlux ale nic poza tym, gdyż po Vizirze cała rodzina dostała uczulenia przez co zmagamy sie teraz z atopową skórą a ja dodatkowo egzemą na dłoniach,nom i folia Vizira pozostawała na praniu wyglądając jak giluny które ciężko było później sprać.
Kapsułki Perlux swietnie radzą sobie z plamami,nie uczulają,dobrze się rozpuszcza jedyne ale jakie mam do nich to mógłby być przyjemniejszy i bardziej intensywniejszy zapach ;)))

Ja bardzo sobie cenię kapsułki,bo zaoszczędzają mój czas który jest jednak bardzo cenny przy trójce małych dzieci ,a także miejsce w łazience ;)

Kapsułki mają w składzie ANTICALC ,jest to składnik który zmiękcza średnią i twardą wodę a także chroni pralkę przed osadzaniem się kamienia.Jak się orientowałam kapsułki w ilosći 24 szt zamkniętych w takim fajnym i wygodnym plastikowym pojemniku to koszt ok 39.99zł

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę ;) Na moim koncie zero ankiet ;( nie lubią mnie chyba ;)
    A Tobie życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw się ,ja jestem na stronie zarejestrowana kolo 6-7lat a to dopiero moja 4 kampania,na początku też bardzo długo czekałam ;)

      Usuń