Translate

środa, 24 czerwca 2015

VITA LIBERATA mineralny puder brązujący technologia Trystal3™


Vita Liberata trystal minerals 

to nie jest zwykły puder brązujący.Wyjątkowa Trystal3TM Technology sprawia, że sypki puder łączy natychmiastowy efekt brązujący z subtelną opalenizną..
Opakowanie jest bardzo eleganckie i solidne.Puder zamknięty w plastikowym pojemniczku o pojemności 9g z praktycznym sitkiem pozwalającym aplikować odpowiednią ilość kosmetyku.Nie zawiera substancji oleistych ani talku.Wraz z pudrem otrzymamy instrukcję nakładania i pędzel Kabuki.
Puder dostępny jest w drogeri Sephora za 169zł macie możliwość wyboru spośród dwóch odcieni
-sunkissed
-bronze

 Brązujący puder nadaje świeży wygląd i delikatną opaleniznę.Dzięki innowacyjnej formule jest to pierwszy taki puder mineralny i mam nadzieję ,że inni nie będą próbować go kopiować.Skóra po aplikacji jest bardzo gładka,delikatna w dotyku z efektem skóry muśniętej słońcem.Puder jest bardzo bardzo wydajny,wystarczy odrobina by zaaplikować go na całą twarz i szyję dla delikatnego efektu,jeśli chcemy otrzymać mocniejszy efekt użyjemy trochę więcej.Puder nie pozostawia po sobie widocznych brzydkich śladów ,wręcz znakomicie stapia się ze skórą pozostawiając ją promienistą.Dodatkowym plusem jest fakt iż w porównaniu do innych sypkich pudrów ,Puder Vita Liberata nie osypuje się i nie wytwarza charakterystycznego pyłku .

Aplikacja:Aplikuj puder mineralny na krem nawilżający lub podkład. Włóż pędzel Kabuki do pudru i delikatnie pozbądź się jego nadmiaru uderzając o brzegi opakowania. Nakładaj puder na twarz szyję oraz dekolt kolistymi ruchami. Użyj więcej produktu na kości policzkowe w celu wymodelowania rysów twarzy. Efekt delikatnej opalenizny utrzymuję się do 5 dni.Efekt utrzymuje się cały dzień bez konieczności poprawek.Nakładając go na podkład uzyskamy efekt brązujący ,a jeśli chcemy aby uzyskać efekt samoopalacza aplikujmy na sam krem wtedy opalenizna się utrzyma do 5 dni 

W składzie pudru są same minerały +DHA -substancja samoopalająca dlatego jest bezpieczny dla takich wrażliwców jak ja ;)

Odcień 01 Sunkissed ,który posiadam to odcień delikatnego brązu bez dodatku koloru pomarańczowego .Na twarzy wygląda bardzo naturalnie ;)
zdjęcie przed

zdjęcie po wykonane telefonem
zdjęcie po zrobione aparatem
zdjęcie po z aparatu fotograficznego




Aplikowałam na krem aby uzyskać efekt samoopalający,na początku się trochę obawiałam wyniku końcowego,głównie aby nie było brzydkich placków ,ale bardzo ładnie wygląda ,ba wydaje mi się że nawet lepiej się prezentuje niż podkład.Fakt ma słabe krycie ale zawsze już niedoskonałości można zakryć korektorem.Efekt utrzymał mi się 4 dni i to mi się podoba ,gdyż przy trójce dzieci nie mam zbytnio czasu na pełen makijaż a tu jak już cera nabrała ładnego słonecznego efektu wystarczyło tylko wytuszować rzęsy i gotowe :D Teraz tylko utrwalam tą opaleniznę <jupi>

Puder doskonale podkreśla co trzeba,na pewno będę go używać nie tylko latem :D Bardzo mi się podoba ,że nie posiada specyficznego zapachu samoopalacza.Jak wspomniałam wcześniej wydajność jest bardzo dobra a mamy ważnosć 6mc od otwarcia ,więc musimy to wziąść pod uwagę.
Ja aplikowałam  na całą twarz i dekolt nadając odrobinę więcej na kości policzkowe ,ale puder można użyć tylko do konturowania twarzy.
Szczerze bardzo polecam,wiem też że cena może odstraszać ale produkt jest naprawdę godny uwagi ,a cena jest adekwatna do jakości.

A Wy próbowaliście już? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz