Translate

czwartek, 9 lipca 2015

Sesderma Fillderma Lips

Producent zapewnia, że te dwa preparaty w duecie mają wypełniać i powiększać usta.Tubki o pojemności 2x15ml koszt 104zł
Mają dawać efekt w bardzo szybkim tempie nom i ma także poprawiać kontur ust, a opatentowana formuła likwidować zmarszczki wokół ust ,uelastyczniać i regenerować ich strukturę

Sposób użycia 
Nałożyć na suche usta KROK 1, poczekać aż się wchłonie. Następnie nałożyć KROK 2. Stosować przez okres miesiąca na dzień i na noc(rano i wieczorem)

Kupiłam ten produkt licząc ,że choć trochę powiększy moje małe i wąskie usta.Wzięłam produkt z wyższej półki licząć iż będzie naprawdę działał...ale nie sądziłam ,że tak się nim rozczaruję.
Poza faktem iż ma przyjemny zapach i smak ,lekko słodkawy z wyczuwalną nutą owocową to nie mam do tego produktu więcej dobrych cech do przypisania.
Używałam  2mc ,codziennie 2 razy a po miesiącu nawet parę razy dziennie + na noc bez żadnych efektów .Nie wiem czy te wszystkie dobre opinie są na pokaz czy poprostu na mnie ten kosmetyk nie działa ?

Konsystencję jeszcze mają dobrą,bez efektu lepkich ust.Kurczę,trochę mi szkoda kasy bo do bogatych nie należę ,a za taką sumkę oczekuje się choć minimalnych efektów.Pozostaje mi szukać dalej produktu ,który da zauważalne efekty ...

A Wy miałyście,próbowałyście już tego bądź innych kosmetyków czy gadżetów do powiększania ust?Ja jeszcze słyszałam o full lips jak gdzieś trafi mi się do przetestowania to spróbuję

 

1 komentarz: