Translate

niedziela, 14 lutego 2016

pieluszki toujours z lidla test z TestMeToo




Pieluszki toujours są dostępne tylko w sklepach Lidl za około 28zł.




Używałam ich przy pierwszym i drugim dziecku przez kilka dni bo nie bylam zachwycona.Teraz dostałam się do testów z TestMeToo ,moja 2 letnia córcia testuje rozmiar 5 (11-25kg).
 Nacięcia na paczce pieluszek ułatwiają otwieranie,dzięki czemu nie musimy się męczyć z rozerwaniem i ewentualnym wysypaniem pieluszek z paczki.Rozrywasz tyle ile potrzebujesz ,kto wie może z czasem wymyślą zamykanie strunowe czy coś w ten deseń żeby np zabierając już otwartą paczkę w podróż do rodziny czy na wycieczkę nie kurzyły się i nie wysypywały.


-Pieluszki nie zawierają lateksu więc nie odparzą pupy dziecka
-idealnie dopasowują się do ciała dzięki elastycznym boczkom i anatomicznemu kształtowi nie krępując ruchów dziecka
-pieluszka jest miekka,delikatna,skóra dziecka się nie poci dzięki temu że przez pieluszkę normalnie przepływa powietrze
-chłonny wkład zatrzymuje wilgoć i utrzymuje ją z dala od skóry
-producent zapewnia spokojny sen dziecka do 12h i podtrzymuję tą tezę
-specjalne falbanki na bokach zapewniają ochronę przed przeciekaniem,falbanki są miekkie i nie obcierają nóżek dziecka



           Moja opinia:
Używałam je 4 lata temu przy pierwszym i drugim dziecku,pieluszki odparzały,obcierały,zbrylał się wkład więc szybko  z nich zrezygnowałam.Do tej pory używaliśmy pieluszek firmy Pampers.Teraz nie miałam w planach przy trzecim dziecku ich kupić ,ale stwierdziłam że skoro jest możliwość przetestowania to czemu nie....i wiecie co? Przez te 4 lata pieluszki naprawdę się polepszyły
-nie zbryla się wkład
-cienkie i wygodne ,nie krępują ruchów dziecka
-pieluszki nie odparzają
-pupa jest sucha
-nie obcierają
-mają neutralny zapach
-miły wygląd 
całokształtem i skutecznością  stwierdzam,że są niemalże identyczne co pieluszki Pampers,ale no właśnie mam jedno ale do pieluszek Toujours a mianowicie rzepy ,które totalnie się nie trzymają pieluszki już przy pierwszej próbie przylepienia nie chcą za bardzo się trzymać .W pierwszej chwili myślałam że to kwestia tylko tej jednej czy dwóch pieluszek więc wyjęłam wszystkie z paczki i sprawdzałam po kilkanaście razy lepce i niestety wszystkie miały ten problem
a więc  minus za przylepce ,które są dosyć ważnym elementem pieluszki.

Już raczej nie doczekam się poprawy pieluszki bo na wiosnę rezygnujemy z pampersów,ale szczerze? gdyby te lepce były ok chętnie przerzuciłabym się na tą markę pieluszek skoro skuteczność jest taka sama to po co by było przepłacać połowę ceny.... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz